lördag 17 november 2012

Ny blogg - nya stjärnor - mer introvert.



Varför inte? Efter 200 inlägg på K-Retro (.blogspot.com) som tagit mig runt bil-musik-filmhistorien och gett mig massor av utsikt är det läge att prova på en mer introvert lek. Att skriva om mitt garage och en del av mitt liv är mer utelämnande än jag är bekväm med men som Hobbymekaniker Galore har jag tagit mig igenom fem garage för att nu vara på det sjätte: Drömgaraget, sedan 2008 och skäl nog till mediahorandet.

Välkommen tll en värld med skrapade knogar och tillbedd metall!

2 kommentarer:

  1. Även om det var åratal sedan jag servade och småreparerade mina bilar så kan det vara skoj att läsa lite av vad ni bil"nördar" pysslar med när ni stänger garageporten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Får väl se hur man fyller titeln framöver, men presentation av bilarna, mek såklart, fräcka grejor på garagehyllan, historier från bilvärlden och bilträffar. Kanske nåt ur branschen. Stay tuned!

      Radera